1. SzékDepó
  2. Általános szerzõdési feltételek

Általános szerzõdési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a REDOLA KFT. (Budapest, 1081 Kiss József u. 5. Adószám:14400018-2-42 továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

1. A Szolgáltatóról



1.1. A web áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket. Az web áruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Vásárlóinknak a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan. 

1.2. A web áruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) alapján szolgáltatóként társaságunk működteti. 


2. Társaságunk Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása


Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy IRODASZÉK BEMUTATÓTERMÜNKET átmenetileg bezártuk.

 

REDOLA Kft.
- székhelye: 1081 Budapest, Kiss József u.
- telephelye: 1116 Budapest, Hunyadi János út 162. F raktár

- a szolgáltatót nyilvántartásba bejegyző bíróság vagy más hatóság megnevezése   Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság,cégjegyzékszáma vagy nyilvántartásba vételi száma: 01-09-902141
- adószáma: 14400018-2-42
- pénzforgalmi száma: 11742111-20056694
- képviselője: Rédl Andrea
- elérhetőségek: telefon: 361-9395 fax: 209-9316
- e-mail: szekek@redola.hu

3. Vásárlóinkról


3.1. Web áruházunkban megtalálható bármely áru vásárlója lehet bármely, szolgáltatásainkat igénybe vevő természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.

3.2. Leendő vásárlóinkat kérjük, hogy első vásárlásuk előtt regisztrálják magukat. A regisztrációval vásárlónk tudomásul veszi a Vásárlási feltételekben foglaltakat.

 


4. Vásárlás, megrendelés



- A web áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintással, majd a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a vásárlási feltételek elfogadásával jön létre. A megrendelést követően lehetőség van egy tetszőleges felhasználónév és jelszót megadására, így a következő megrendelés leadásakor nem szükséges az adatmezőket újra kitölteni. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.


5. Jogi és e-környezet



5.1. Web áruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.


6. Árak

 



6.1. Web áruházunkban feltüntetett valamely szolgáltatásunk kizárólag akkor ingyenes, ha az külön feltüntetésre kerül, ellenkező esetben annak igénybe vételéért minden esetben az ott feltüntetett ellenértéket kell vásárlónknak megfizetni. Társaságunk szabadon élhet az árváltoztatás jogával. Az árváltozások akkor lépnek életbe, amikor a web áruházban online megjelennek. A közölt árak az ÁFA összegét nem tartalmazzák, a nettó és a bruttó ár is külön feltüntetésre kerül. Az árak minden esetben a Magyar Köztársaság törvényes fizetőeszközében kerülnek megállapításra. 


6.2. A közölt árak a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák. További szállítási feltételeket lásd a 9. Házhozszállítás feltételei és díjai pontban


6.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Web áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az vásárló elállhat vásárlási szándékától.

7. Rendelés feldolgozásának és visszaigazolásának menete

Vásárlónk megrendelésének elküldése után előbb egy automatikus visszaigazolást kap, mely tájékoztatja a rendelés beérkezéséről. A rendelés feldolgozás után munkatársunk egy pontosított visszaigazolást készít, melyben a 8. pont szerint meghatározza a fizetési feltételeket, (ez esetenként eltérő is lehet az automatikus visszaigazolásban szereplő fizetési módtól), és összevetve az aktuális raktárkészletekkel vagy gyártási idővel, a szállítás várható napját is megjelöli.

A szállítást megelőzően a fuvarszervező telefonon vagy írásban pontosan egyeztet a Vásárlóval.

A visszaigazolás kötelezően tartalmazza a vállalkozás azonosításra alkalmas adatai mellett, a kiválasztott termék lényeges jellemzőit, az árát, annak járulékos terheit, esetleges szállítási illetve postaköltségét, továbbá a szállítás és teljesítés feltételeit, tájékoztatást tartalmaz a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről, illetve a fizetési-, és egyéb szerződési-, feltételekről, továbbá az elállás jogáról



8. Fizetési feltételek



8.1.Természetes személy, Fogyasztó esetén: Amennyiben a szállítási cím budapesti a Fogyasztó előlegszámla ellenében előre banki átutalással kiegyenlítheti a vételárat, vagy a szállításkor készpénzben fizethet, amennyiben készterméket rendelt. Olyan szék megrendelése esetén, amelyet kifejezetten a Megrendelő kérésére állítunk elő Szolgáltató a teljes vételár előre fizetését kérheti. Vidéki szállítási cím esetén csak előlegszámla ellenében előre banki átutalással fizethet.


8.2. Jogi személy esetén, Céges vásárlóink esetén: amennyiben a szállítási cím budapesti Céges vásárlónk az előlegszámla ellenében előre banki átutalással kiegyenlítheti a vételárat, vagy a szállításkor készpénzben fizethet. Az utólagos átutalás lehetőségét kérésre felülvizsgálja a Szolgáltató.

 Vidéki szállítási cím esetén előlegszámla ellenében előre banki átutalással fizethet.


8.3 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagyobb összegű megrendelés, vagy egyéni specifikációjú termék gyártása esetén előleget kérjen.


8.4 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a fentieket a Vásárlóval egyeztetve egyénileg módosítsa.


9. Házhozszállítás feltételei és díjai



9.1. Díjmentes házhozszállítást biztosítunk ügyfeleink részére Budapest területén amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 15.000 Forintot. Az ettől kisebb értékű megrendeléseket Budapestre 1.500 Ft+Áfa áron szállítjuk házhoz. Lehetőség van személyes átvételre is előzetes időpont egyeztetéssel. A vidéki kiszállítást futárszolgálattal bevonásával biztosítjuk.

bruttó 250.000 forint alatti megrendelés esetén bruttó 3.000 forintos szállítási díj ellenében

   -  bruttó 250.000 forint feletti rendelés esetén díjtalanul szállítunk országszerte bárhová.


9.2. A visszaigazolásban vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megteszünk. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudjuk teljesíteni, mert az áru mégsem áll rendelkezésre, haladéktalanul tájékoztatjuk vásárlónkat, és részére a már megfizetett összeget visszatérítjük.


10. Jótállás, Szavatosság, Garancia



10.1. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot és jótállást. A garanciális igényt minden esetben az ügyfélszolgálatnál kell írásban bejelenteni. 


10.2.

2021. január 1-től módosul az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet.

A Kormányrendeletben foglalt jótállás jogosultja kizárólag

 fogyasztó lehet.

Fogyasztó fogalma: A Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pontjában, az értelmező rendelkezések között határozza meg a fogyasztó fogalmát. Eszerint fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 A jótállás időtartama (a jótállási idő): a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az összeszerelést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az összeszerelés napja.

A jótállási idő „sávossá” válik a termék árától függően

2021. január 1-jétől a kötelező jótállás alá tartozó termék árától függ, hogy hány év jótállás jár. A jótállási idő a termék árától függően 1 év, 2 év vagy 3 év lehet.

Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre.

Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre. 

Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre.

 

Mely termékekre vonatkozik kötelező jótállás 2021. január 1-jétől? (forrás:www.fogyasztovedelm.hu)

Garanciajegyet a Szolgáltató a Fogyasztó vásárló részére az eredeti számla példányával papír alapon, aláírásával és bélyegzőjével ellátva a teljesítést követően postázza.

A Szolgáltató a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

 Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta.

10.3  Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Vásárló:

Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy cserélt kérhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.  Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárló a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Vásárló - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha az Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (összeszereléstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

 A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

A jótállás nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.

10.4 Kellékszavatosság és Termékszavatosság

 Az Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztó esetén az átvétel napjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti kellékszavatossági igényét azokért a hibákért melyek a termék átadásának időpontjában már léteztek. Nem Fogyasztóval kötött szerződés esetén az elévülési határidő 1 év, melyet szintén az átadás napjától kell számítani.

 Milyen jogok illetik meg az Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?

A  Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató saját költségére kijavíthatja v agy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti az Vásárló a kellékszavatossági igényét?

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.(nem Fogyasztónak minősülő Ügyfél esetén 1 év)

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Az Vásárló Redola Kft. szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már az Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 A Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

 A Vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása számla bemutatásával. A Szolgáltató a szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, melynek másolatát haladéktalanul, igazolható módon az Vásárló rendelkezésére kell bocsátani, és saját példányát 3 évig megőrizni.

 Amennyiben a Szolgáltató a Vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni az Vásárlót.

Termékszavatosság azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén

-       a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

-       A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Közlési és igényérvényesítési határidők

A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

10.5  A web áruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása megtalálható.  Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a monitoron megjelenő szövetminta színe, annak árnyalata monitoronként eltérhet, így a képernyőn kiválasztott szín valóságban esetlegesen más árnyalatú és legyártott termék is. Az ilyen jellegű eltérésből adódó csereigényeket nem áll módunkban teljesíteni. Kérésre előzetesen valódi szövetmintát rendelkezésre bocsájtunk.


12. Ügyfélszolgálat



A Társaság a vevői igények kielégítésére telefonos ügyfélszolgálatot működtet, melyet a vevők a következők szerint érhetnek el:
Ügyfélszolgálat nyitva-tartása: hétfőtől - csütörtökig 8-16:30, pénteken 8-14:30, hétvégén zárva 


Postacím: 1116 Budapest Hunyadi János út 162.
Telefon: +36 (1) 361-9395  Mobil: 06-20-432-2220, 06-20-434-2222
Internet (webcím): www.irodaiszekek.hu
E-mail: szekek@irodaiszekek.hu, szekek@redola.hu

 

13. Vásárló elállási joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Fogyasztónak minősül a 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) 2.§ v) pontja szerint az a természetes személy, aki kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.

Az elállási jog kizárólag a Fogyasztót illeti meg.

 

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14. nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét az Ügyfélnek kell viselnie. A termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog: a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14. napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

Ha postai úton, vagy futárszolgálattal küldi vissza a csomagot a kibontást legalább 2 alkalmazott végzi jegyzőkönyv felvétele mellett. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy az Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben a Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén, de mindenképpen írásban.

Nem természetes személy - jogi személy - megrendelő esetén a tévesen rendelt termékek visszaküldése nem lehetséges.


14. Az e-szerződésről


- 14.1. Az e-szerződés megkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve a magyar.

- 14.2. A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárlónk által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő – nem az automatikus, hanem a részletekben egyeztettet - visszaigazolása vásárló partnerünkhöz általa hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, partnerünk mentesül az ajánlati kötöttség alól.
- 14.3. A megrendelés és a visszaigazolás útján létrejött e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a web áruház iktat és archivál, az utóbb, 3 hónap időtartamon belül hozzáférhető.
- 14.4. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.


15. Szerzői jogok, adatvédelem



- 15.1. A web áruház oldalain található összes adat, információ és a honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár.
- 15.2. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadóak. A rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik félnek nem adja ki. Társaságunk a web áruház üzemeltetőjeként az oldalak használata során, betartja a vonatkozó adatvédelmi törvények és rendelkezések előírásait.

16. Szolgáltató nem rendelkezik magatartási kódexszel.

Fogyasztó jogosult az alábbi illetékes békéltető testülethez fordulni:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszám: +36 1 488 2131

Faxszám: +36 1 488 21 86

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Jelen ÁSZF felülvizsgálatának dátuma: 2021.05.25.